Jak na podzimní splíny

Jestliže patříte mezi ty, kteří s nadcházejícím podzimem, kdy se mění nejen čas, ale také počasí, trpí špatnou náladou, ztrátou energie a únavou, nemusíte čekat do jara, až zase vysvitne sluníčko. Poradíme vám totiž několik jednoduchých triků, jak se i v tomto pošmourném období nastartovat a neutápět se ve smutné náladě. S nemocnou dušía se totiž žije strašně špatně.
·         VYVARUJTE SE SAMOTY
Samota vaší špatné náladě neprospěje. Proto choďte ven s přáteli, jejich přítomnost bude mít pozitivní efekt a společné aktivity vám pomohou lépe překonat podzimní chmury a vy se budete cítit mnohem lépe.
·         VŮNĚ UMÍ DIVY
Vůně dokážou ovlivnit vaši psychickou pohodu. Proto si kupte oblíbený parfém, nejlepší je s vůní jasmínu, levandule nebo citrusových plodů. Můžete si také připravit uklidňující prostředí u vás doma, a to v podobě aromalampy či vonných svíček. Provoněný byt vám pozvedne náladu a vy si lépe vychutnáte krásy podzimu.
·         SPORTUJTE
Při pohybu se vylučuje hormon štěstí, který vás dobije pozitivní energií a dobrou náladou. Proto byste měli být aktivní a dopřávat si dostatek pohybu.
·         UVAŘTE SI ČAJ
Na deprese a špatnou náladu pomáhají nejrůznější bylinky, které jsou nejvhodnější v podobě čaje. Meduňka, třezalka, heřmánek či lípa vám pozvednou náladu a zabrání depresím. Čaj si oslaďte lžičkou medu, který je také zdrojem dobré nálady.
·         MALUJTE MANDALY
Vybarvování mandal je manuálně kreativní činnost, která vám rozproudí myšlenky a dokonale vás odreaguje. Dostanete se tak do stavu pohody a klidu.
·         SPĚTE
Na podzim potřebujete o mnoho více dobíjet baterky, než třeba v létě. Proto si dopřávejte dostatek spánku, díky kterému budete nejen dobře odpočatí, ale také více produktivní.
·         JEZTE ZDRAVĚ
Správná životospráva je důležitá pro posílení imunity, kterou budete v tomto období potřebovat. Navíc dostatek vitamínů souvisí nejen se zdravím, ale také s duševní rovnováhou.

Jak na podzimní splíny
5 (100%)2